Złapane w sieci #2: ten o danych, dużych firmach i projektowaniu

Zbieram przydatne linki do narzędzi i artykułów. Tym razem większość kręci się dookoła trzech tematów: danych (od zbierania do prezentacji), wielkich firm (od historii do działań), i projektowania. Oto rzeczy, które wpadły mi w ręce w ostatnich tygodniach!

Technologiczne trendy, na które w 2019 zwraca uwagę znany fundusz VC, Andreessen Horowitz.

Najgorsze wykresy 2018 roku od SmarterPoland.pl

Podsumowanie roku w TikToku – jeżeli średnio ogarniacie co to jest i dlaczego ludzie (szczególnie w przedziale wiekowym 13-18) szaleją na punkcie tej apki, to koniecznie sprawdźcie.

W natłoku informacji nowi superbohaterowie, to ludzie, którzy potrafią zdobywać i czytać dane. Jak zostać Data Scientist?

A tutaj data science w praktyce: czy polskie pociągi są punktualne? Przedstawione krok po kroku, do samodzielnego odtworzenia.

Video: coś się zmieniło, ale dlaczego? Pułapka porównań w analityce danych na przestrzeni wielu lat na przykładzie sportowców.

Była CEO Reddita twierdzi, że w zakresie analityki w internetach wszystko jest kłamstwem.

Kto ile lat kończy w 2019? Urodziny firm technologicznych podsumowane w jednym tweecie. A pamiętacie jak jeszcze niedawno Snapchat był sprzedawany jako nowinka?

50 dużych firm, które zaczęły z małą ilością pieniędzy. Dobre do benchmarków.

Twórcy Fortnite mogą się pochwalić 3 miliardami dolarów zysku w 2018. Ogromny wpływ może mieć na to sposób użytkowania tej gry, o którym wspomniałem w ZwS#1.

Video: Co robi Ikea, żebyś kupił więcej? Pięciominutowy reportaż z gościnnym występem Dyrektora Kreatywnego Ikea USA.

GMail najbezpieczniejszy, GMail ulubiony. Dlaczego warto wybrać GMaila, szczególnie, jeśli nie masz zespołu administratorów dbających o bezpieczeństwo.

UX-owe mity!

Przewodnik dla wszystkich, którzy chcą lepiej zrozumieć Google Optimize.

Jacek Utko, nagradzany projektant gazet, o tym jaka jest przyszłość papierowych treści i jak muszą się dostosować do obecnego świata. Ale opowiada nie tylko o papierze.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.