Newslettery o marketingu – kogo warto subskrybować?

Napisać, że Internet zmienia się codziennie, to jak nie napisać nic. Trzeba naprawdę dużo pracy, by pozostać na bieżąco z nowymi narzędziami czy zmianami w starych narzędziach, albo przyswoić wszystkie funkcje na popularnych platformach.

Na szczęście są ludzie, którzy kawałek tej pracy odrabiają za nas i pokazują, jak można lepiej działać w obszarze marketingu. Tak się składa, że część z nich ma swoje newslettery!

Polskie newslettery o marketingu

Żyję w przekonaniu, że na polskim rynku mamy kilku naprawdę dobrych specjalistów od narzędzi Google. Pewnie dlatego też, gdy zajrzałem na moją skrzynkę, te polskie newslettery, które mogę śmiało polecić okazały się dotyczyć głównie tych obszarów: Google Analytics, Google Ads oraz SEO.

Maciej Lewiński

Google Analytics dla wielu wciąż jest pierwszym narzędziem, po które sięgną, by zacząć analizować zachowania użytkownika na stronie. Maciej Lewiński w każdej edycji swojego newslettera bierze na warsztat jedną funkcję, jeden problem lub ciekawostkę związaną z GA. W lekki sposób przeprowadza przez funkcje, metryki i wykresy, czasem podpowiadając też niestandardowe rozwiązania.

Sprawdź newsletter Macieja Lewińskiego

Karol Dziedzic

Karol Dziedzic zbiera nowości dookoła różnych narzędzi Google i co środę zapodaje pigułkę wiedzy. Jeżeli coś Wam umknęło w nawale informacji, to tu z pewnością nadrobicie!

Sprawdź newsletter Karola Dziedzica

Jakub Sawa

Z moich obserwacji – niewiele firm realnie myśli o SEO. A jednak sesje wygenerowane organicznie to Święty Graal internetowego biznesu. Cóż zrobić, by nie wydać złotówki i sprowadzić na swoją stronę miliardy użytkowników? Ciężko pracować. O tym nad czym pracować w pierwszej kolejności, o zmianach oraz o dobrych praktykach w obszarze SEO pisze Jakub Sawa.

Sprawdź newsletter Jakuba Sawy

Anglojęzyczne newslettery o marketingu

Poza granice Polski warto sięgnąć przede wszystkim po doświadczenie. Chociaż jest zdecydowanie lepiej, niż kiedyś, to nasze startupy wciąż przegrywają w bitwie na pieniądze ze swoimi zachodnimi odpowiednikami. A większe pieniądze, to więcej możliwości sprawdzenia różnych działań. Dlatego inspiracji szukam głównie w anglojęzycznych newsletterach.

Lenny’s Newsletter

Jeżeli szukacie szukacie inspiracji, by Wasz growth marketing był jeszcze lepszy, jeżeli lubicie zajrzeć w historie sukcesu od różnych startupów – koniecznie sprawdźcie newsletter, który prowadzi Lenny Rachitsky. Znajdziecie tu dobre praktyki stosowane przez startupy, których głównym celem jest powiększanie swojej bazy użytkowników. Często wspomniane historie są z pierwszej ręki! Growth marketerzy zapraszają do zajrzenia do swojej kuchni i wsadzenia nochala prosto w garnek. Warto.

Sprawdź Lenny’s Newsletter

tl;dr marketing

Regularna porcja newsów ze świata digital marketingu. Zawsze warto wiedzieć co nowego dzieje się w mediach społecznościowych czy płatnych kanałach reklamowych. Tu podane w przyzwoity i czytelny sposób.

Sprawdź newsletter tl;dr marketing

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.