Nazywam się Marcin Gierbisz. Na tym blogu piszę o tym, czym zajmuję się na co dzień: o marketingu, kreatywności, technologii, a także o testowaniu i rozwijaniu nowych pomysłów.
Pracowałem dla korporacji, w korporacji, dla startupów i w startupach. Specjalizuję się w promocji polskich produktów poza granicami naszego kraju (za mną m.in. launch globalnej aplikacji mobilnej i rozwijanie ecommerce’u z personalizowanymi produktami w CEE). Lubię automatyzować to, co się da.
Sprowadza się to do jednego: na co dzień rozmyślam o tym czego chce klient, dlaczego tego chce i jak na jego potrzeby odpowiedzieć. Jeżeli nie wprowadzam tych przemyśleń w życie w jakiejś organizacji, to zdarza mi się poprowadzić warsztaty, wykłady, spotkania czy prezentacje.
O różnych aspektach marketingu i startupów pisałem (lub współpisałem) między innymi tutaj:
- Dwie rzeczy przydatne każdemu CEO. Wiedzieli o nich Steve Jobs i Henry Ford (mamstartup.pl)
- Zamiast wydawać pieniądze na reklamy, zacznij tweetować. To skuteczny sposób na podbój zagranicznych rynków (innpoland.pl)
- Startupowy przewodnik po Warszawie (StartUs Magazine)
Tego bloga stworzyłem dla siebie, przede wszystkim jako repozytorium wiedzy, ale też po to, żeby zmotywować się do odkrywania nowych rzeczy, poszerzania informacji. Mam nadzieję, że Tobie też się coś z tego przyda.
Bywam w różnych miejscach, gdzie robię różne rzeczy: