Nazywam się Marcin Gierbisz i na co dzień zajmuję się marketingiem. Pracowałem dla dużych firm, w dużych firmach, dla startupów i w startupach. Specjalizuję się w promocji polskich produktów poza granicami naszego kraju. Tryb niedokonany jest tu dlatego (zamiast, na przykład, sformułowania „wyspecjalizowałem się”), bo z każdym projektem uczę się czegoś nowego. A co za tym idzie, bez mydlenia oczu mogę opowiadać o rzeczach, które mi się udały i o rzeczach, które mogłem zrobić lepiej (a nawet o wiele lepiej). Bo czasem się wygrywa, a czasem czegoś się uczy.
Na co dzień rozmyślam o tym czego chce klient, dlaczego tego chce i jak na jego potrzeby odpowiedzieć. Oprócz tego, zdarza mi się prowadzić warsztaty, spotkania czy prezentacje.
O różnych aspektach marketingu i startupów pisałem (lub współpisałem) między innymi tutaj:
- Dwie rzeczy przydatne każdemu CEO. Wiedzieli o nich Steve Jobs i Henry Ford (mamstartup.pl)
- Śmiech to podstawa zgranego zespołu (mamstartup.pl)
- Zamiast wydawać pieniądze na reklamy, zacznij tweetować. To skuteczny sposób na podbój zagranicznych rynków (innpoland.pl)
- Startupowy przewodnik po Warszawie (StartUs Magazine)
Tego bloga stworzyłem dla siebie, przede wszystkim jako repozytorium wiedzy, ale też po to, żeby zmotywować się do odkrywania nowych rzeczy, poszerzania informacji. Mam nadzieję, że Tobie też się coś z tego przyda.
Kontakt do mnie: marcin@gierbisz.pl